
[REKLAMACJE I GWARANCJA]
-
Sprzedający ma obowiązek dostarczenia Konsumentowi Towaru bez wad.
-
Sprzedający odpowiada wobec Kupującego, będącego Konsumentem, za wady Towaru zakupionego przez tego Kupującego, w zakresie i na warunkach określonych ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (Dz. U. 2014, poz. 121 z późn. zm.).
-
W przypadku gdy Kupujący nie jest Konsumentem, strony wyłączają odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne towaru na podstawie art. 558 §1 Kodeksu cywilnego.
-
Reklamacje należy zgłaszać drogą elektroniczną na adres reklamacje@perfektinstalacje.pl lub pisemnie na adres Sprzedającego.
-
Sprzedający ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.
-
Sprzedający nie jest producentem Towarów.
-
Towary mogą posiadać gwarancję producenta lub importera. Warunki realizacji uprawnień z gwarancji są każdorazowo określone w karcie gwarancyjnej dołączonej do danego Towaru oraz na stronie www.perfektinstalacje.pl w karcie Towaru.